Hallå alla! Typ Sandra.. :P

Nu skriver jag ett nytt inlägg!

Massa har hänt, men jag orkar inte skriva ner allt här, Nu far pappa iväg till norrköping för att fiska strömming!
Jag drar snart till jobbet & stoffe drar snart till Rhodos.

Sista helgen i maj ska ida och jag till grebbestad, längtar endel..
16 maj, ansiktsmålning på Donken (alla barn är välkomna) Dessutom har jag inflyttningspartaj för min katt Sture.
Tills dess måste jag skaffa någon slags musikanläggning, annars blir det ju lite törrt.

Jag har slut på cigg, alltså måste sluta. Eller nåt, kommer att gå under, det suger.

Kaffe på det här och ännu ett pass med dem bästa!



Kommentarer
Postat av: sandra

härligt med nytt inlägg, he...

2009-05-11 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0