Vår

Härliga vår, håller ni inte med?
Våren närmar sig med brådskande steg känns det som.

Idag har jag haft den underbara vårkänslan i kroppen hela dagen, dock lite blåsigt, men inne i restaurangen var det varmt som en sommardag. :)

Idag säger mina vårkänslor att jag borde ut, röra på mig & städa fars bil.
Vilket faktiskt hade behövts oavsett om det är vår eller ej.

Nu väntar vi in alla fina snödroppar, vit & blåsippor som ska blomma ut, påskliljor och massa annat härligt som hör våren till.

Saknar någon att dela alla mina sprudlande vårkänslor med, min hjärtevän finns alltid inom mig & kan dela det med honom på så vis, men jag vill ha någon att gå långa sköna promenader med & hållas i naturen nu när det verkligen blir sådär fint.

Jag har mina alldeles underbart fantastiska arbetskamrater att dela våren med. =)



Vårblomma

Underbart..!

puss & glad påsk på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0