west coast riot

Var en riktig kanonhelg, träffade en riktigt snygg karl. :D
Torsdagen tillbringades i öltältet, öl, vatten, öl, öl, öl, vatten, vatten & massa mer vatten... hehe.

En hatt shoppade jag, en t-shirt fick jag av en väldigt vänlig axel. (tack).
Full o dan så minns jag inte riktigt vad som hände, social distortion såg jag en del på, sista bandet.
Efter det blev det käk, kängruburgare var helt okej, ovant med sådant kött bara, en grillkorv på det. Gött.

Fredagen blev det Liseberg till ära, började lätt med en flumride, sedan ett stopp på tyrolen där det blev öl och annat gott (shots,Sandra köpte in) medans jag och jennie sprang mellan alla olika karuseller.
Träffade Axel,Tobbe,Kaj & Kalle på tyrolen vilket härligt gäng, vi gjorde t-shirts och fotade gammeldags. Underbart, sedan blev det utgång stannade till vid nån korvmoj o käka där fanns en bratburgare för 500 spänn, helt sjukt galet.

Hard Rock shoppen var stäng på sena timmarna, blev tillslut en kväll på Diamond Dogs, ett härligt ställe.

Fredag var med en hård kväll, svettigt inne på kelleys otroligt nog var jag väl den enda som inte kände att jag svettades så mycket...

Och efter allt detta kan jag tala om för er att jag brände hela lönen, inser också att jag nu måste säga upp lägenheten spara pengar och ta ett körkort flytta till ett mer vettigt ställe och bara må gott!




Kommentarer
Postat av: sandra

vilken härlig sumering av en härlig helg

2009-07-04 @ 13:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0