Onsdag

07.08, började min morgon med nyheter på tv och en far som slevar i sig yoghurt från en tom skål.
Det bara ekade i mina öron nyvaken & allt.

På nyheterna visades det en bit från michael jackssons minnes stund som de visade igår kväll.
Michaels dotter tror jag det var, så söt.

Somnade om lyckades jag göra, då mamma kommer och kör ner näsan rakt i fejjan på mig, tror ni jag blev rädd eller? råkade nocka henne lite lätt.

Kl 08.00 var det bara att ge sig upp från soffan, käka frulle och snajsa upp sig lite inför resan till Linköping, väl framme på plats och allt bjöds det på kaffe och hembakat av pappas kusin Berit, kan lova att hon inte snåla med smöret för det var sött jäklar i mig och kladdigt.

Höll ju på att somna där ute i möblemanget, då bestämde vi oss för att gå runt kvarteret.
Runo, pappas andra kusin sa då att vi kunde gå ner mot centrum och kika lite, vilket vi gjorde.
Vägen tillbaka gick fort att gå, väl framme var det dags att käka.
Sjukt god mat i alla fall. efterrätt blev det med, hemgjord glass.

Sedan blev det lte snack om allt och inget och in till soffan där vi somnade Ida, Linnéa & Jag. skönt.

kaffe på det sen hemfärd, då jag med somnade.

Tv-spels kväll hos Sandra & Andreas, sedan förflyttade vi oss hem till David & där blev det Mario Party igen! =D

Nu har Ida och jag äntligen kommit hem nu ska det sovas, men ingen sovmorgon barnen kommer tidigt, dags att gå upp och leka lite då, man är ju en snäll moster & låter dem göra lite som dom vill. Eftersom de är sötast, vem kan stoppa dem ? =)



Se här bara, hur söt är hon inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0