smärtan & orättvisan

Mitt huvud sprängs snart i bitar känns det som, mitt hjärta dunkar i 120.

Gråten har suttit i halsen hela dagen, när jag gick upp i morse tänkte jag :
Idag ska det vara en bra dag att minnas Viktor för den jag lärde känna honom som, musik och allt runt omkring påminner mig alltid, jag mådde inte bra, jag hade inte en vanlig dag.

jag bowlade med vänner och min syster idag, åkte förbi platsen och ljusen lös ännu, du vet Viktor att när jag först träffade dig så insåg jag direkt att det här är vad jag letat efter i hela mitt liv, det första jag sa till min vän var : Det har dykt upp en ny stjärna i mitt liv, svaret jag fick löd såhär: - Hoppas att han lyser länge den här gången.

För mig kommer du alltid att vara min stjärna, på den tiden jag fick vara med dig och lära känna dig visste jag på en gång att du var en stjärna.
Nu får du lysa för evigt i mitt och många andras minnen.

Det var inte ett dugg rättvist att det var just då, just du som skulle få sätta livet till, varför ?
Jag fick aldrig säga till dig en sista gång hur mycket jag tyckte om dig, det fick ingen.

Men du visste redan, du vet.

Jag kan inte hjälpa det men jag gråter fortfarande mängder med tårar.

Förra veckan var vi ute & hade det så trevligt, du fick mig att känna mig speciell.
Förlåt för att du inte fick se resten utav fired up.

På lördagen fick jag sova hemma hos ig och jag var så nervös, vi var och tvättade din bil vilket var ganska så kul. =)
Efter att du släppt av mig o sådär kände jag att jag redan saknade dig, lustigt.
Senare på kvällen runt 22-tiden skrev du såhär:

"När jag väntade på dig på olearys så kom Ida först å ingen mer.
Jag blev fundersam, vart är Emilia! Så sa ruda, där är hon och peka på nåt så snyggt och coolt så jag inte kunde tro mina ögon :) Den där skjortan, byxorna och skorna på den lilla tjejen kändes så jävla bra att jag bara rös.
Det natt-svarta, rufsiga håret med det där leendet gjorde att jag bara smälte :)
Du var så tok, rockigt snygg!
Nu menar jag ju inte att du inte är fin i vanliga fall men då var det något extra ;)"

Tack för dom fina orden, så kände jag för dig varenda gång jag såg på dig, kunde bara inte sluta att le, men nu vet jag inte längre, vart tar världen vägen ?
Vad finns det att tro på?
Orkar jag någonsin mer att tro på kärleken efter det här..

En sak bara, Viktor lova att vänta på mig med gitarren för när jag väl kommer dit där du är nu så måste du lära mig det där med brittgunget, okej ?
Jag kommer aldrig att klara det på egen hand, när vi ses igen så lovar jag dig att jag klarar av att spela Oasis - Wonderwall och sjung till bara för dig, så som du spelade och sjöng den för mig alla gånger.

Saknar dig och kommer alltid att tänka på dig.

Glöm nu inte vad jag har sagt!  =)

För alla er andra som läser får tycka att jag låter nördig, men det ska ni veta att jag är glad för det. =D

Godnatt alla & Hoppas att ni sover gott.
Jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: sandra

gudars va vackert, de va en underbar karl å de vet att att du oxå tyckte de lovar jag. glömmer aldrig när ni träffades första gången, he. trodde verkligen att jag parat ihop er för alltid. sen slutar de på de mest tragiska sättet å de är jag så sjukt arg, ledhh

2009-01-18 @ 20:27:08
Postat av: Helena.

Hur kan du ens säga att du låter nördig?

Fick sluta läsa för att jag började gråta så mycket så jag inte såg mer.



Låter som att ni hade en toppentid tillsammans. Och en kille som kan skicka iväg ett sådant meddelande... Oj.



Jag beklagar verkligen. Det är så hemskt alltihop.

Hoppas att dagarna snart kommer gå lättare.



//Helena (gammal granne)

2009-01-20 @ 19:00:03
URL: http://niihm.blogg.se/
Postat av: Helena.

Hur kan du ens säga att du låter nördig?

Fick sluta läsa för att jag började gråta så mycket så jag inte såg mer.



Låter som att ni hade en toppentid tillsammans. Och en kille som kan skicka iväg ett sådant meddelande... Oj.



Jag beklagar verkligen. Det är så hemskt alltihop.

Hoppas att dagarna snart kommer gå lättare.



//Helena (gammal granne)

2009-01-20 @ 19:00:48
URL: http://niihm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0