Sitter vaken..

Dagarna närmar sig, jag bara pladdrar på om min känslor & tankar.
På tal om tankar, jag tänker på dig natalie.
När jag sitter här och skriver ner mina tankar och känslor jag har, det finns många som tänker runt omkring just det här.

Mitt sätt att bearbeta är genom att få skriva, alltid.
Utan min dator alla bilder och bloggar skulle jag inte stå ut.

Livet måste gå vidare, trots allt det här, men det är svårt när dagarna närmar sig med skrämmande steg.
Ska jag verkligen ha på mig det jag köpt, blir det för ljust, hur ska det vara egentligen?
Många tankar & frågor som snurrar åter igen.

På onsdag gäller det, det är sista gången jag någonsin får vara nära dig igen, på något "läskigt" vis.
Det går inte uttrycka sig i ord egentligen, Jag vet att du kommer att vara så fin som du alltid var.

Jag vet inte om jag klarar det här, jag vill, jag vill verkligen. Men att veta att det är sista gången på onsdag.
Jag vet var du är någonstans efter allt det som jag sa kommer du att hamna på en trygg och fin plats.
Shit, du skakade om mig rejält, att en annan människa kunde få mig att känna så på så kort tid. det är bra gjort, är så glad för det och tiden jag fick.

Nu har jag en tanke om elefanten, jag ska vänta en liten stund med att måla den, vet nämligen en bättre dag att göra det på.
Jag kan inte sova, jag är hungrig och du är i mina tankar.
Ett gott tecken är det nog, jag känner mig hungrig och det jag äter smakar nu mera.
I onsdags var det två veckor sedan, jag har gråtit jag har varit glad, jag har tänkt.
Jag har gjort ett försök äntligen med att lära mig gitarren, men det går inget vidare. hehe.

Har lovat att sätta den låten och sjunga den med, ett löfte är ett löfte. =)
Jag lovade dig så mycket, men vi hann aldrig, vilket var synd för vi skulle haft såå kul..!

Jag tänker att göra det och ha kul, men det hade varit så mycket bättre om du hade varit med, här sitter jag och pratar med dig och hoppas på att du ser eller hör.
Om du inte gör det så framstår jag nu som en idiot säkert...
Men så är det inte.

Till något helt annat, jag är en rökare, som faktiskt vill sluta.
Vill bli en sundare människa, nyttig och hälsosam.

Mina nyårslöften var att träna, ta körkort, upptäcka ett nytt band & äta nötter. Viktor tyckte det var ett roligt löfte.
Det sista jag sa till dig var att jag skulle hem och plugga på mitt körkort, det blev ju nästan ett löfte det med.
Som jag tänker hålla, för din min och andras skull.

Någon dag i framtiden vill jag kunna gå vidare, och träffa någon precis som du.
En ödmjuk, förstående, någon som ser på mig som om jag vore världen, som du gjorde.
Någon jag kan göra roliga saker med, en glad livsnjutare som sprider sin glädje och energi till andra.
Du var en människa många såg upp till, en förebild med ett gott hjärta & en fin själ.

nu ska jag bege mig ut i den kalla natten, ta luft och sen försöka att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0