Ron pope

På onsdag ses vi igen, en sista gång.
Efter det vet jag vart jag ska gå, jag tänkte tända ett ljus för dig på din 20-års dag.
En av livets bästa ålder, Jag hoppas då att du får en bra dag.
Snart har du äntligen en plats, en trygg & fin plats att vara på.

Även om det är så fint ute i skyllberg, blir det bara något tragiskt jag tänker på när jag åker till jobbet.
Igår stod jag och funderade mycket, men kom egentligen inte fram till något bra mer än att jag inte ville att det skulle vara sant, att jag drömt allt.
Så är det ju inte & det vet jag mycket väl.
Jag har världens bästa vänner, du minns när vi var och grillade då Terese tog en bild på oss.
Jag ska få den inramad och den ska jag hänga på min vägg hemma, alltid titta på när jag känner att jag behöver bli glad.
Då vet jag att du är där och håller ett vakande öga på mig.
Behöver det ibland, jag mår så dåligt över att det inte fanns någon som vakade över dig, du hade behövt all änglavakt som fanns då.
Om jag kunde skulle jag göra vad som helst för att byta plats med dig, världen behöver dig, du var inte klar här. Finns det något större, finns det en gud så hade han fel som tog dig ifrån oss, du var långt ifrån klar.

Jag såg vad Fredrik hade skrivit till dig på minnessidan, det var verkligen fint, hade jag vetat att sanden skulle ta slut just då, just så, hade jag lånat ut min vita sand, du hade fått all sand jag hade.

Jag längtar så tills jag får fotot, dom säger att dina ögon bara lyser & jag som vanligt ser inte klok ut.
Igår Viktor var jag på blomsteraffären och fixade med blommor till dig, hoppas att det inte blev för mycket med allt. Du kommer att få så mycket blommor min vän, Men så som du fick mig att känna för dig på den korta tiden vi fick var en helt underbar känsla.. Det är vad jag vill att blommorna från mig ska representera, något underbart, precis som du.

All min kärlek till dig..

puss


A drop in the ocean, en sån fin låt.

A Drop in the ocean a change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But i´m holding you closer than most
Cause you are my heaven

I dont wanna waste the weekend
If you dont love me, pretend a few more hours
then its time to go
As my train rolls down the eastcoast
I wonder how you keep warm its to late to cry
To broken to move on
And still I cant let you be
Most nights I hardly sleep
Dont take what you dont need from me

Its just at drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But im holding you closer than most

Cause you are my heaven

Misplaced trust and old friends
Never counting regrets
But a grace of god I do not rest at all

In new england as the leaves change
The last excuse I´ll claim
I was a boy who loved a women like a little girl
And still I cant let you be
Most nights I hardly sleep
Dont see what you dont need from me

Its just a drop in the ocean a change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as I stand in the desert
But im holding you closer than most
Cuase you are my...

Heaven dosent seem far away
Anymore no no
Heaven dosent seem far away

Its like wishing for rain as I stand in the desert
But im holding you closer than most
Cause you are my heaven
You are my heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0