Rädd

Jag har alltid varit en tänkare, en person som tycker om att sitta för sig själv och mysa ner sig i mina egna tankar.
Ibland flyger dom iväg till något så otäckt att jag bara vill sluta, men inte kan jag det.
Det är alltid samma tanke som dyker upp.

En dag hände det jag alltid varit rädd för ska hända! =s

En människa som kom mig så nära om hjärtat på så kort tid gick bort.
På mindre än en sekund hann allt hända, det skär i hjärtat på mig.
Att tänka att jag aldrig mer får en sådär mysig kram igen.

Man ska tänka på sina nära och kära, för man vet aldrig när tiden är kommen.
Älska varandra som om det inte fanns en morgondag!
Den här hemska händelsen, kommer med tiden att stärka oss andra enormt mycket även om det just nu känns meningslöst och jobbigt.

Man får sig en rejäl tankeställare.

Så till alla er andra, Var rädda om er och tänk på hur mycket vi borde älska varndra för dem vi är. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0