överskattat

Det här med att sova är skönt, men överskattat.
Vi sover alldeles för mycket, tänk vad mycket vi skulle hinna med att göra om vi var vakna istället för att sova.

Middagen med bella var fin, lirade lite gitarrhjälte, jag rockade som aldrig förr.
Skoj..!

Jag vill inte sova, men jag måste fastän jag inte kan somna förrens såhär sent.
Är lite rädd att jag ska missa något, o andra sidan varje kväll önskar jag att jag kunde få drömma, vilket jag säkert gör, men jag kan aldrig minnas.
Önskar att jag fick se viktor en gång till, krama honom och se in i hans blåa underbara ögon.
I min döm då.

Det är min enda önskan just nu..

Så godnatt och håll tummarna för mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0