jobb

Idag ska jag iväg och jobba, jag vill verkligen att allt ska gå bra idag.
Det är så skönt att få sova, om jag ändå bara kunde få drömma om han en enda gång.
Som ett bevis på att det kanske finns något efter den här världen.

Låt mig få slippa all gråt nu för en stund, all sorg, låt mig bara få minnas alla bra och roliga stunder vi hade tillsammans.
Olearys, när vi grillade vid gårdsjön, alla våra promenader, när vi fikade, gick på isen med elton, julklappsbytet, förfest hos sandra innan ni skulle på julbord, när jag fick träffa dina föräldrar första gången & din syster. Dina utomordentliga gitarrlektioner till mig, alla dina roliga uttryck. Ditt fina hår, ditt skratt och dina otroligt fina ögon.

Jag har inget kvar att tro på längre, när allt det som är bra ska tas ifrån mig och andra.

I våra minnen kommer du ALLTID att finnas kvar, du kommer sitta där och vänta på oss när det blir vår tur. =) _Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: ingrid

Så ledsen för din skull Emilia! Kram

2009-01-18 @ 20:51:17
URL: http://ingrids.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0