Emilia

Emilia har inget att tro på längre, man försöker att hitta sin plats i världen, men hur ska det gå när den är så orättvis ?

Familjen Arnersten,
Det var så oerhört skönt att få komma och hälsa på.
Jag saknade Viktor oerhört mycket, det är fortfarande som en dimma för mig.

Jag vill gråta en skvätt till, Jag vill vara glad & försöka att må bättre.
Jag vill bara vara ensam, skrika ut min sorg.
Jag vet inte längre vad jag vill...

Det är en stor stor sten som inte vill flytta på sig, det är tungt nu utan dig.
Fy bubblan vad tråkigt det här är, hittade just en bild på Viktor & mig när vi var ute och rockade loss till fired up förra veckan i fredags. =) Det var roligt, jag vill göra om det, om och om igen.
Bara jag fick chansen.


Här kommer en liten dikt som är till dig Viktor!

" Viktor du är speciell

Alla stjärnor på natthimmeln ser likadana ut,
tills en speciell stjärna kommer mot oss i en strålande båge.
Denna stjärna ger hopp och är lika speciell som du"

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tja Mimmi synd att allt blev skit ... Vill bara att du ska veta att om du är ledsen å känner dig ensam kan du när du vil komma hit å hänga me mig å sandra ... saknar oxå Viktor å vi ska aldrig tappa alla minnen han lämnade ...

2009-01-19 @ 15:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0