Plugg

Har suttit ner sen kl 13.00 idag och bara pluggat hela dagen, varit hundvakt åt lilla missan.
Sötaste vovven någonsin. =)

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, imorgon ska allt sitta, annars blir chefen inte glad på mig.
Renlighet, matsäkerhet, ksr&v... blah.
Gästfrihet 1 & 2...

Massor kvar att göra, ska fixa det även om jag nu får sitta vaken till kl 09.00 imorgon bitti då vi ska gå igenom det.

Straxt innan kl 18.00 ikväll såg jag polstjärnan lysa så klart, det fick mig att tänka på Viktor & hur tomt det är, han kommer alltid att leva vidare inom oss & sorgen vi bär måste vi leva med, men så småningom vänder det till något positivt hoppas jag.
Du kommer alltid att finnas i mina tankar. ♥♥♥

Puss hej & önska mig lycka till inför morgondagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0