Music Is The Shit.!

Här har ni min lista på bra band... Låtar m.m.

Utan det här hade jag aldrig klarat mig, ett av mina nyårslöften var att upptäcka ett nytt band.
Här på Rockkarusellen spelade Aim For The Sunrise (Hardcore) dessa är mina nya favoriter ett nyupptäckt band alltså, ett av mina löften har jag hållit.

När jag gick hem från Sandra nu i Kväll, såg jag den starkaste stjärnan lysa & när jag gick där alldeles ensam kändes det som om att jag inte längre var lika ensam.
Fick en av mina flashbacks och log lite, minns när Viktor jag och hans vän gick hem från Sandra en sen kväll, jag vek av vid skolan och sa -" ha det så bra & sov gott nu" När jag hade kommit upp till dit mellangården & norrgården möts hör jag någon komma springandes bakom mig.
Vad är det här? Tänkte jag & vände mig om, tror ni inte att det var Viktor, hehe.
Så gullig, han pratade om mössor, han ville ha tag på någon typ av rastamössa men inte just färgerna, kanske en brun.
Han följde mig hem, enda till dörren, hur sött var inte det då?
Efteråt var jag tvungen att veta varför han hade sprungit efter, när han egentligen skulle åt det motsatta hållet och fick ta en ganska så lång omväg.
Han sa, Jag kan ju inte låta en fin tjej gå hem ensam mitt i natten, eller något liknande.

Var det endast därför han följde mig, då måste jag säga att jag har träffat den bästa av dom bästa & det blir svårt att slå det kan jag tala om.
Fick ett foto inramat idag av mina vänner sen vi alla var och grillade nere vid gårdsjön, den dagen var så härligt fin.
Alla frös & mös. Underbart, dina ögon lyser & du ser lycklig ut. I Like It <3

Du var den bästa!

Det finns säkerligen många fler som är bra, jag vill inte leta.
Är det menat så dyker det upp av sig självt, så naturligt.

Precis som du, men du försvann så oerhört snabbt..

Puss på er & här är min lista.!


Bredd 77 - Zombie
Candlebox - Sometimes

Coldplay - Viva La Vida

Fall Out Boy - Thanks For The Memories

Green Day - Time Of Your Life m.fl.

Guillemots - Kriss Kross
Hinder - Without You

Hoobastank - Out Of Control

Jimmy Eat World - Work

KoRn - Yáll Want A Single

Nickelback - Gotta be Somebody

The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down

Slipknot - Snuff

Volbeat - Still Counting


Har NI någon lista ?
Kommentera gärna..

Ciao


Kommentarer
Postat av: sandra

nickelback låten är riktigt bra. hoppas stjärnan forsätter lysa

2009-02-03 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0