Livskvalitét

Jag kom genast att tänka på något skojigt.
minns så väl när vi skulle hålla föredrag på Svenska B kursen i trean har jag för mig.
Just om Livskvalitét.

Jag hade inte förberett mig något alls och tog det första bästa jag kunde komma på.
Att sova var just i det ögonblicket min livskvalitét.

I efterhand har jag funderat & livskvalitét för mig är att ha en familj, nära och kära som bryr sig och älskar mig för den jag är & att jag kan älska dom tillbaka oändligt mycket.
Min familj är den bästa även om vi inte går jämt ut alla gånger, men o andra sidan vilken familj gör det alla gånger?

Mina vänner är helt fantastiska, helt underbart goa och det finns inga ord som kan beskriva hur tacksam och glad jag är för att få vara eran vän.
Ni finns alltid där och ställer upp för mig när ni vet att jag behöver det.

För att summera vad jag ville komma till är väl ändå livskvalitét för många kärleken? Att kunna älska varandra, att bry sig och att finnas där när vi behöver det som mest.

Vad är livskvaliét för er ?

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0