I väntan på..

I väntan på något bättre, ska i väg & jobba om några timmar.
Glidarpasset idag 16 - 22.30.
skönt.

Jag hade en dröm, kan knappt beskriva hur dumt det var.
Var nere på gårdsjön, isen var sådär lagom tjock, helt plötsligt kom det en typ av pansarvagn och skulle bomba.
Alla var där, varför var det ingen som reagerade?
Jag där emot sprang för livet, hittade en sandhög i åmmeberg av alla ställen att ta skydd bakom.

Sällan jag hade orkat att springa till åmmeberg för att ta skydd, haha.
Efter det vaknade jag straxt innan klockan slog sex i morse.
Drack en kopp te med bror.

Somnade om och fick drömma ännu en gång. =)
Om dig & Natalie hehe, du gosa in dig.
Jag fick se dig ännu en gång..
Det är jag glad för.

Nu blir det nog en kopp kaffe med mor efter det ska man nog göra sig i ordning tills jag ska i väg till jobbet.

Peace Out.. \m/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0