How I met your mother

På min rast idag såg jag på denna underbara serie. =)
Det som förvånade mig var att det första dom pratade om, faktiskt var hur många dagar det är i mars månad.
Dom kom fram till att det är 31 dagar, straxt efter pratade dom om Green Day & i radion på jobbet spelades det Coldplay för fullt.
Var du med oss idag måntro ?
Gick så bra att jobba och det kändes kul, tack för det. :)

Ellen min raring jobbade med oss idag, skoj skoj.
En underbar tjej det där.

Busstur till jobbet imorgon, läskigt det där med att springa över vägen, känns ganska jobbigt.
Hoppas att allt går som det ska, att jag kommer över ordentligt.

Håll tummarna för mig!

Puss hej

<3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0