Gääsp

Helgens bravader..

Fredagen, upp 05.00 för att börja jobbet 06.30 gick ju bra =)
Hem göra sig iordning för att åka till hallsberg på inflyttningsfest, det var trevligt & mycket fint ställe.
Träffade på Ruda & Johannes, gudars vad skoj vi hade.

Lördag, stängning med Emma, gick som smort timmarna gled förbi med bussar hit & dit.
Straxt innan stängningsdags dök mamma & syster in för att ta en kopp Latte, fick en kanelbulle på köpet.
Öjerteg kom förbi med sitt gäng. En del sms gled in på luren, där ibland skrev pappa att han hade sjungit staten & kapitalet, vunnit 1:a pris. Inte illa för någon som faktiskt är helt tondöv (näst intill) förlåt pappa, men du har ingen vidare sångröst. Men jag älskar dig ändå. =)

Söndag, ledighet...Sov länge, för länge.
Fy, men gjorde mig iordning för att hälsa på Eva & Göran, hade med mig fler gröna ljus & minnesboken jag fick av min familj.
Den är så fin, är så glad att jag fick den månaden med dig & vad mycket vi hann att göra. =)
Andreas var med och hälsade på och fick se din studio, skoj.
Vi saknar dig vet du..

Nu sitter jag hemma, har precis partat med Ida & tänkte sova nu

Puss kram hej ♥



Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe kul, det står att var har partat, men du menar väl pratat :)<3

2009-02-23 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0