Elefanten..

Jag målade den igår, det var mycket svårare än vad jag hade trott..
När allt var klart tyckte bella att vi skulle sätta den på kylskåpet, när vi släppte borde den sitta kvar, men icke den föll ner, bröt benet. =(

I själva verket var det inte hennes fel, för när Viktor och jag gjorde figurerna satte vi magneten åt fel håll, så det som gör att den borde fästa mot kylskåpet var neråt i gipset.
Så nu pom en liten stund ska jag till bella limma ihop honom och sätta magneten åt rätt håll den här gången. =)



Det är så sant, idag ska jag göra ett happy ending, limma ihop elefanten och ge den till Eva & Göran, den hör hemma där. =)

Pussar & Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0