Dit vingarna bär..

Jag vill tro och hoppas på att det är en plats full med glädje, kärlek och musik.
Finns den platsen så är du där nu, den platsen vill jag till en dag.

För det finns inget bättre än glädje musik & kärlek (som är det bästa av allt) =)

I morgon ska jag till kumla och träffa en av mina vänner, ska bli så roligt.
Mina vingar bär mig åtminstone dit.

Du sitter nog uppe på ett moln, spelar på din gitarr och gungar med, med dom vackraste vingar någon någonsin har skådat, med det vackraste hår och dina blå fina ögon.
Kramade om din familj igår, så varma kärleksfulla kramar jag fick tillbaka. Din söta mormor var så rar att jag blev alldeles tårögd när jag skulle gå.

Hur kunde allt det här hända?
Jag har ingen aning & det är nog inte meningen att jag ska veta. Tids nog min stjärna kommer det att uppenbara sig för alla oss andra med.

Inget är sig likt längre, jag har blivit som en annan människa.
Du visade mig att det finns så många fina människor runt om mig, för det kommer jag alltid att vara dig tacksam.
Vad jag än gör i livet så kommer jag alltid att bära minnet av dig.
En person som du kan inte glömmas Och du får inte glömma bort oss, skulle inte skada om du någon dag besökte mig i mina drömmar. :)

Du gjorde det en gång, men då stod du bara där och såg fin ut som du alltid var, kanske ville du inte störa eller väcka på mig.
Bara se så att allt var okej, se hur jag klarade av allt.

Du vet att det är tungt, svårt och väldigt ensamt här utan dig.
Du pratade så om framtiden och jag vet att du inte var redo, ingen av oss var redo för det här.

Fortsätt att sprida din glädje till alla där uppe som jag känner.
Du vet att min morfar var riktigt duktig att spela många instrument, kanske ni kan spela något tillsammans en dag ?

Det är i alla fall en fin tanke. :) Du kan väl tänka på det ?

Puss på dig min stjärna så ses vi en annan dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0