By Night

Nu sitter jag här igen...
Som den nattuggla jag är, haha.
Har varit iväg och shoppat det sista nu, en härligt underbar & mysig kofta.
Ett par brun-gröna sneakers (typ) hehe, fina.
Tvätt imorgon eller? - Ja självklart! härligt med nytvättat, det doftar så bedårande gott!

Ta bussen kl. 11.25 imorgon, hoppa av i Åsbro, träffa min skojiga mor, den bästa!
Efteråt drar jag vidare till restaurangen för att hämta lite papper, missade mötet idag, ajsing på mig. Dubbelt plugg till den 16:de.
Men det ska nog jag kirra..

Sandra raring, den kommer alltid att lysa, för dig, mig & många andra. =)

Seven eleven, var jag på idag, köpte 3 stycken tidningar.
Sweden Rock & 2 stycken tatto tidningar, men det är så rackarns svårt att hitta det man vill ha.
177.50 :- la jag ut på dessa tidningar.

Hur mycket skulle ni lägga ut måntro?

Puss & Kram hela dán...
Alla mina goingar.

Ses snart caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0