Hus,måla+öl

Har målat väggar i bellas hus, massa kul och blir till att måla imorgon kväll igen.
Blev kaffe och öl på det, nu har man massvis med saker att ordna med innan bröllopet.
Tur att det inte är jag som ska gifta mig.. Men ändå vill man se fin och respektabel ut, ni förstår säkerligen.
Kan inte gå på bröllop och se trashig ut även om det skule vara skönt att slippa tänka på allt.

Kläderna är fixade, håret måste göras, vilket smink ska man ha? Soligt väder eller regn?
smycken, skor, väska...

Lokalen ska fixas till imorgon servettvikning, dukning, blommor, bordsplaceringar. Kan kanske ta ett smygfoto och lägga upp så ni får se.

Just nu tittar syrran och jag på film, dvd:n är det ju något fel på alla talar smurfiska.. Rysare=komedi.. Går inte att titta.

Vi åt grillat förut det var så gott, jag åt för tre personer tror jag. Måste vidga magsäcken för att få plats för mer.. Jag behöver ett par extra kilon, mitt liv består av mat sova och massa öl borde då inte vara så svårt att lägga på sig lite..

Fick just ett oväntat samtal av någon.. Orka svara..

Näe sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0