Hänt i veckan

Måndag

Veckan började med en måndag då jag och malin spelade bort endel pengar samt vann en ganska bra summa. Härligt slutade med ett par öl som vanligt & massa käk det är väl gott..

Tisdag

Tog hela dagen i ära för att göra mig fin, var på bio med David, såg Sommaren med Göran.
Grymt bra film vilken alla måste ta del av och se vill jag lova! Väl hemma gjorde jag ett besök hos Bella där Ida satt och tog sig ett par öl, för mig blev det pytt i panna och ett glas isvatten smarrigt!

Onsdag

Började helt snurrigt, kan tänka er själva när man är en familj med bara tjejer och pappa, Vilda diskussioner vid matbordet, nästan så man vill häva sig över på andra sidan för att säga hörru du du, passa dig! =)
Blev till att få på sig ett par shorts och glida över till Nettan för att strukturera om möhippan, blev ju bra tillslut.
Tog oss ett glas vin kl 15.00 och efter gick det bara utför..

Torsdag

Bakisdag med sol & båttur, förstörde min bikini helt med massa skit.. jäkla vatten.
Nu blir det grillat & sedan iväg för att måla väggar! =D
Bilder kommer jag att lägga upp under kategorin bilder, ganska logiskt...

Fredag

Pepp inför bröllopet..

Lördag

Syrran gifter sig!
Massa alkohol, mat med annat roligt.

Söndag

Ännu en bakisdag känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0