Uj

Gud vad svårt det ska vara att uppdatera den här bloggen då,
Jag kan ju inte skriva om jag inte har något att säga & alla andra inlägg som man inte får ett grepp om var framtvingat.

nu ni, ska jag till och laga mat..
det blir pasta bolognese, got hoppas jag på att det ska bli, har dock inte varit så hungrig dem senaste dagarna.
Vad det beror på har jag ingen aning om.

För alla som inte vet.. Har jag färgat håret, det blev rött! Me like, men det blev kanske för rött.
Om man bortser från det, blev det bra ju.

Nej ni, det här blev ännu ett tråkinlägg. =/

Kommentarer
Postat av: My

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsaaaaaaaaaaan :) vilken fin blogg

2008-09-03 @ 23:39:22
URL: http://loveelymy.blogg.se/
Postat av: sandra

de blev ju snyggt med rött, inte alls för mycke. ser fram emot när de blir min tur. es i morgon...

2008-09-04 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0