spärra in dig ehh mig..!!

hur kan en människa göra så många fel, eller inte alls ?
Jag har inte gjort något fel, men ändå är det jag som får skiten.

hatar hatar hatar allt i den här förbaskade situationen, skyll över allt på mig om ni känner att ni mår bättre utav det för ärligt talat klarar jag mig fint på egen hand utan er båda.

Fattar du inte att man inte ska lyssna på andra ? Hade du velat hade du kunnat fråga mig i egen hög person på en gång istället för att gå och få tjyvinfo från andra. Du måste också förstå mig, tror du att det hade varit lätt för mig att gå och bära på något sånt och veta att någon annan mår dåligt ?

Ingen bryr sig egentligen om vad jag har kännt eller tyckt, jag ska bara hänga med på allt. Skjut mig eller något, Jag är ingen tillbringare som det går att ösa hur mycket skit som helst i, det rinner liksom över förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0