Helgens bravader

Fredag: Började med att gå upp vid 08.00 för att sedan åka iväg och jobba tills klockan slog 16.00. Samåkte med Sandra & Andreas hem, direkt till systemet för att inhandla helgens alkohol. Gott.. Isac & jag tog sällskap till Sandra för att förfesta innan vi gick ner till hugget, där var det drag (not) men vi hade iaf en mycket trevlig kväll.

Lördag: Jobbet kallade på mig vid 16.00 för att stänga vilket var en underhållande kväll med Emma & Sofia. =D
Sandra ringer till jobbet & frågar vad jag gör, hehe. Lustigt, jag jobbade. =p Nej men hon ville att vi skulle hämta upp henne i hallsberg på cedars, (har jag för mig att stället heter.) Vi bestämde att vi skulle ses på Nettoparkeringen, väl framme så hittade i ingen Sandra Vi gick runt & letade efter stället hon kunde vara på, tillslut hittade jag henne. =) Tack & lov. Påväg hem frö att fortsätta på en ganska så avslutad kräftskiva, som visade sig att vara väldigt händelserik. =p Mamma hade varit på toaletten, enligt henne när hon var påväg därifrån tappade hon fotfästet och landade i badkaret av alla ställen och till råga på allt "råkade" hon spy, hade kräk runt hela ansiktet, på kläderna. Som den räddande ängel pappa är var han tvungen att ge bort sin T-Shirt till henne, han gick i bara en överdragströja. hehe, snyggve. Kvällen där avrundades ganska så snart när issa & jag hade kommit dit. då ringde jag Daniel som hade varit i bråk, tappat sin lägenhetsnyckel & blivit utsparkad av någon han redan var hos.

Sammanfattning : vi hämtade honom i kumla så han kunde få sova någonstans, någonstans innebär hemma hos mig. Vem kan låta någon sova ute ? Inte jag, jag hade haft jättedåligt samvete då. Resten utav natten låg han och rullade runt, gick upp, la sig, tog av sig täcket, tog på sig täckte och fportsatte så resten av natten tills klockan blev Ca 07.00. Då kunde jag somna.

Lördag: resterande timmar av dagen, vi satt, vi låg i soffan kollade på tv:n, ringde runt lite, hämtade Daniels telefon hos Isabel, den låg i hennes bil. Efter det var jag tvungen att byta om till arbetskläder för att sedan åka till kumla för att lämna av honom och sedan iväg till jobbet för att göra sina fjuttig 4 timmar. Vilka var väldigt sega, precis som att sitta här & skriva om ingenting egentligen.

Tack för mig & tack för att du orkat läsa. ! =)

¤¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0