Angående

Mitt förra inlägg.

Jag vet inte riktigt vart jag är längre, allt har liksom suddats bort känns det som, Och så borde det inte vara.
Vi borde stå med varandra, stötta varandra.

Vänner ska ju finnas i både vått & torrt, Jag vet att jag måhända inte hade någon rätt i det jag sa.
Men o andra sidan var det inte rätt av dig att säga det du sa heller, det var en tanke som jag anser man borde ha hållt för sig själv.
Jag vill inte stå emellan er två, jag har mitt och ni har ju erat.

Nu får vi ta och reda ut det här tycker jag, utan förutfattade meningar.
Är vi vänner & har varit det alla år nu, så är det bra konstigt om vi inte ska kunna reda ut det här ?

Eller är det verkligen så att vi glider isär ?

En ganska så trist tanke.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0