Tandläkaren.... =S

Ahh, ska upp tidigt imorgon för att gå till tandläkaren.
ska vara där 8.30, efteråt ska jag till askersundsbostäder för att se om den där lägenheten jag är intresserad av finns ledig,

Efter det ska jag nog lämna tillbaka sandras kofta, ringa emelie för att se när jag ska vara ute hos henne.
Då förstår ni ska jag prova lite Mary Kay produkter, ska bli spännande som tusan, har nämligen funderingar på att börja hos dem.
Och ha det vid sidan om mitt jobb på McD.
Är aldrig fel med extra pengar, ska iaf försöka att sätta mig in i det innan jag börjar med något på allvar.
Var med på ett möte idag, det var okej, dem pratade väldigt mycket om saker jag inte riktigt förstod, But Hey..
det gjorde ju inget för att i slutet av kvällen vann både jag och Jånna lite små saker.

Skoj..! ^^

Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag besöka kudden.

Kommentarer
Postat av: pelle

Varsågod, varsågod!



Jag visste inte att du bloggade, måste genast lägga till dig i favoriter! ;D

2008-11-16 @ 19:43:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0