Jisses

Vilken kväll..
Hehe, har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde för 45 min sedan.
Gjorde misstag efter misstag, men man är ju bara mänsklig. Alla gör fel nån gång ibland.

Så kan det gå.

Har inte kommit ur mina arbetskläder ännu, var så ivrig på att få skriva lite här på bloggen.
Kan sakna det ibland, jag påstår inte att jag är en bra skribent eller så, men tycker att det är lite trevligt & hälsosamt att få skriva av sig då o då.

Just nu sitter jag och förgyller natten med att tänka på breaking benjamin & spelar harpan, en suverän gulskväll.
Imorgon är man ledig då (förhoppningsvis) =).

Då ni, då ska jag baka med zeeba.
barcaresan kanske blir inställd, eventuellt beroende på vart våran vän befinner sig. At the moment eller just då vi hade planerat att åka.

Den ni med ljummna bananer & en bränd stek.

Tid på harpan : 616

Slå det om ni kan. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0