Godmorgon

Godmorgon alla..!
Idag var ingen bra dag att vakna på, tydligen ska mitt öga vara lite svullet & min jacka är försvunnen.
Kommit på "bättre" vägar & hamnat i olshammar wihoo..

Sur dag idag, för idag ska alla tvätta. De tog en tid vid halv tio nu på morgonen & självfallet så är jag ju inte hemma så jag kan ta hand om min tvätt & den behövs verkligen tas om hand.

Mitt te smakar florsocker vilket smakar äckligt, eller inget vidare gott för den som föredrar det.

Nu ska jag snart iväg till jobbet, trött som sjutton är jag med, känns knappt inte mänskligt att gå upp så tidigt på morgonen.
Nattuggla stämmer bättre in på mig än vad morgonpigg gör.

Thats it..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0