En kopp te & en dammsugare (kaka med vinbärssmak)

Tjoho alla !

Hemkommen från jobbet inte nyligen, men för en stund sedan.
Nu sitter jag här med en dammsugare i munnen och väntar på att klockan ska gå, jag hade så kul på jobbet idag..

Kassan imorgon, sjukt spännande & kul.
Om en stund blir det att snuffa på kudden & undra över vad som kommer hända sen.
Att sova för mig är en livskavlitet, det är skönt & det kan hända så många roliga saker där i mellan att man somnat tills det att man vaknar.
Jag kan sätta mig upp och bara skrika åt någon att dra åt helvete (Skrämde livet ur min syster) hon som pratar ett helt annat språk i sömnen, skitläskigt.

En stjärna till madde idag som stannade kvar tills sent nu inatt på restaurangen..
Bra jobbat, inte för att jag tror att hon råkar glida in på min blogg och se det, men om fallet skulle vara så tyckte jag det var bra av dig!

En svälj av mitt ljumna te.
Gott!

Godnatt alla & sleep tight.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Kul att folk bloggar den här tiden så jag får nåt att läsa :) Godnatt

2008-05-17 @ 01:38:40
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0