Ännu en dag avklarad

Jag har räknat ut att jag har gjort eller ska göra ca 48 timmar den här veckan.
Härligt!

Hämtade upp syster som hade varit på ÅsbroRocken & en vän till henne, det lät helt sjukt bra.
Jag är frälst i sjukt bra gitarrsolon, skulle kunna gå på en konsert med bara en massa bra gitarrsolon.

Vilken dröm =)

Sista stängningen imorgon för den här veckan, skönt.
Nästa helg singstarkväll med Anna, Stina & zeeba yeah!

Jag har en fundering kvar bara & jag undrar över vilken kändis man skulle kunna klä ut sig till nu den 31:a.

Förslag någon ?

För det står verkligen helt stilla i mitt tajta huvud.

Fick se tobbe & brorsan i en ful borat dräkt  *usch.
En syn jag helst hade sluppit att se.. hehe.

Jag återkommer väl om det skulle vara något mer jag funderar på.

Ha det bäst & tack alla för en suverän dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0