Lunch

med zeeba och mamma imorgon då. =)
Ska bli kul se vad man får fram för skit haha.
Alltid lika kul.
Efter det ska jag köpa en töjningssnäcka till Linnéa, för det ville hon ha.

skulle med vilja töja mitt öra, men.. vet inte riktigt om jag vågar det.
vill pierca mig i näsan med, men sånt får man ju inte ha om man jobbar i restaurang...
så det skiter sig, men jag är glad för att jag har fått ännu ett jobb, ska hålla mig fast vid det nu ett tag så länge det går iaf, men ska nog söka lite mer jobb och se vad som händer, vill inte stanna i askersund resten av livet.

Mer än så har jag inte tänkt ut, är glad för alex skull att hon har fått komma bort ett tag. Modigt gjort. =)
Hon kommer snart hem ska bli kul.
Se vad hon har att  berätta eller om hon har några roliga foton att visa som sist. =)

Yes, det var nog bara det.

Kommentarer
Postat av: My

du kan fixa till din ju :) hehe ja, på bloggkoll.se :)

2008-03-25 @ 09:40:16
URL: http://sweetie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0