Jobb & Nojja

Jag fick nästan ett helt sammanbrott idag på jobbet, det blev för mycker, för varmt & en hel del hamburgare.
Paniik..!
Vad gör man ?
Jag sprang till Sandra och berättade hur det stod till med mig, och det var verkligen inte min mening att skrämma dig Sandra.

Jag vet inte vad som egentligen hände mer än att jag var beredd att ge upp allt tills Pelle kom instormande och gjorde massa Big & vanliga åt mig.
Kändes endel bättre efter det, så.. Tack!

Jag måste få säga att jag nog har alla de bästa arbetskamrater, jag må vara en torris, men jag blir glad av er. =)
Det var inte min mening heller att låta lite sur förut, men lätt hänt i en stressig & hektisk stund (btw, stunden varade några timmar kändes det som) men allt redde ut sig till slut.

pew, blod svett & lite tårar kan man offra en dag ibland.
Tack för mig & ha det bäst alla.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0