Stina, Pelle..!

Vem ska man skratta med nu ?
Detta behlöver ju inte bli en snyfthistoria direkt, Stina kommer jag fortfarande att träffa så ofta man kan när hon flyttat till örebro.
Pelle drar ju till norrköping, han ska ha en Sandramadrass där, väntandes.
Man får säkerligen åka dit någon dag och festa till, men ändå vad tomt  det kommer att bli på jobbet.
 Jag hade inte så mycket mer att säga mer än att det nu kommer att bli lite ledsamt imorgon när vi alla ska säga Hej Då Pelle, vi ses igen någon gång.

Vem vet, vi kanske aldrig mer ses ?
Men det hoppas man ju på (att vi ses igen nån dag)

Vad jag har uppfattat det som så är pelle relativt bra på att styra upp och kirra grejjer. =)
Nu ska jag sova ladda batterierna inför morgondagens bravader.

Godnatt alla, vi hörs snart igen. =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du får skratta med mig :)

och självklart alla andra som finns kvar :D

2008-08-11 @ 23:08:43
Postat av: sandra

hehe.. nu jäklar va de länge sen du skrev. ser fram emot fredag.. kraaam...

2008-09-01 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0