Shiit

Jag har redan haft min första riktiga arbetsdag, det gick bra, gjorde bort mig lite.. hehe.
(kastade pommes överallt) =s
Alex har varit hemma, kul att se henne igen, ska bli kul att träffas nere i barca nästa gång.
jag kommer att få tillbaka på skatten, härligt, resan till barca är redan betald.
Ska lägga undan vartenda öre till det.
var och basta igår med Linnéa, hade schamponerat mig och tvättade ur det, (som jag alltid gör) blundar man för att inte få n¨ågot i ögonen, under tiden jag hade blundat smög sig linnéa förbi mig och stallde sig framför mig tills jag var klar och tittade, gissa om jag skrek till. hehe missade en bit jag stod och sjöng på souljaboy.. *skratt

idag har jag och Linnéa fixat lite i syrrans lägenhet, gjorde iordning lite. Såg till att wille kom hem ordentligt med taxin m.m.
Hon bjöd oss på käk vilket var gott.

Ahh, på fredag ska jag få min köksutbildning, lite nervös.
Men jag hoppas att allt ska gå bra och att jag inte gör bort mig så som jag brukar kunna göra.
O andra sidan så gör det nog inget, jag kommer att lära mig utav mina misstag så..

Något mer nytt, jag ska börja med mitt köärkort nu.
Har insett att jag kommer att behöva det inom en snar framtid, kan inte förlita mig på andra att de ska ställa upp på mig helatiden.

Skulle behöva någon att plugga teori med bara, känns som om att det är hopplöst att plugga ensam o så.
Lättare om jag kunde plugga med någon.

Shiit Ida var riktigt grym mot mig idag, hon sa att hon kan sätta två tops i mina öron
 och trycka tills de möts på mitten, vilken idiot.
Hon ska alltid klaga och ha ont eller såm klias det jämt, och vem frågar hon ? - jo hon frågar mig, och nu är jag trött på att hon jämt ska få kramp eller ont någon annanstans.

Hon får lägga av med det där.

Jag har börjat att känna mig allt mer och mer irriterad nu för tiden, jag har ingen aning om varför, kanske för att endel folk bara beter sig som svin och tror att de kan styra och ställa och kontrollera allt.
Men i verkligheten är det inte så, om något ska fungera är det väl viktigt att man lever och lär efter ganska så lika värderingar ?

Jag skulle aldrig stå ut med mig själv om jag försatte mig själv i en sådan situation..
Usch hoppas att det aldrig händer.

Nu ska jag ta ut doggen en sväng och så får vi väl se vad som händer mer i mitt liv framöver.. Kanske en cykel på köpet ?

Zeeba är ledig i helgen, ahh jag kan verkligen inte sluta att skriva, jag ska jobba på söndag och visa vad jag har lärt mig utav fredagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0