hungrig

Är så fruktansvärt hungrig, som vanligt är det samma fråga varje dag.
Vad ska vi äta idag ?

Känner mig lite smått irriterad idag med..
Hade hellre varit iväg och jobbat idag tror jag, tvätten ska tas och allt annat medans de andra göttar sig med annat.
Men imorgon då koommer jag inte a någon tvätt alls, då slipper jag. *skönt.

Pratar med Annie ifrån Linköping just nu, kul har inte prata med henne på hur länge som helst.
Det där med mat är sjutton inte lätt alöla gånger och speciellt inte när man inte har n¨ågra pengar att köpa mat för heller..

Så får jag dåligt samvete som fortfarande bor hemma och inte bidrar men jag har försökt göra så gott jag kan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0