HarDåligFantasi

Vad seg jag känner mig, jag utför inget vettigt om dagarna känns det som.
Det går på rutin som om någon ställt in mig på att inte göra något alls.

Linnéas avgasrör på moppen gick sönder idag, så vi var bort till allservice för att se vad det var och hur dyrt det skulle bli, men det visade sig att hon inte hade nån koll på vilken årgång moppen hade.
Så nu måste pappi ringa dit för att berätta och sen ska de beställa hem nytt.

Går säkert på några hundralappar, förvånar mig inte alls.

Tog med doggen på långpromenad idag, för att leta reda på Linnéas delar till moppen (gick tillbaka dit där hon trodde att hon hade tappat den).

Men hittade den inte.

Zeeba kom hit på morgonen, tittade in där jag sov och sa : Yo.. precis som han DonVito.. ja ni vet..
Jag vaknade som vanligt, har varit lite småseg hela dagen faktiskt. Men funderar på om jag skulle hitta på nåot med issa.

Brukar ju inte göra det så ofta och då kan man ju lika gärna passa på. Eller lika gärna lät lite elakt men vi skulle kunna börja hitta på saker lite oftare än vad vi faktiskt gör.
Onsadg idag och det betyder sex and the city börjar.
Det måste man se.
nu ska jag in på min mejl och se om jag fått något spännande från parlino..

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0